sobota, 14 maja 2016

Co dalej..?

uff.. Cześć wszystkim.
Przychodzę do Was dzisiaj z postem, po prawie pół rocznej przerwie na blogu. 
I wiem ,że to co teraz napiszę nie wniesie nic do waszego życia. 
Mianowicie chodzi mi o bloga. Wiem ,że zawaliłam.
Zakładając bloga nie miałam na niego kompletnie pomysłu, wiedziałam ,że muszę znaleźć sobie jakieś hobby, zajęcie. 
Siedziałam całe dnie pracując nad wyglądem bloga (tak, jestem amatorką jeśli oto chodzi). 
Wyszukiwałam różnych instruktarzy jak co robić. Wszystko robiłam sama. Ale byłam z siebie dumna, a rzadko się to zdarza. 
Miałam zapał ,że będę dodawać codziennie post i te sprawy. I dupa. Raptem dodałam 2..
Byłam mega podekscytowana ,że jest was aż tyle. Pierwsze komentarze i obserwacje. 
A potem po prostu straciłam zapał, chęci, CZAS. Kompletnie nie wiedziałam co pisać. 
I wiem powiecie, że jeśli się biorę za takie coś powinnam mieć na to pomysł. Wiem.
Ale nie chciałam aby moje posty były wszystkie takie same, na jedno kopyto.
Ale teraz postanowiłam wrócić, mam przynajmniej taką nadzieje. Zbliżają się wakacje, będę miała czas. 
Dlatego przychodzę do was. Proszę napiszcie mi jakiego typu posty byście chcieli!
Konkretne przykłady, pomysły. Co WY lubicie czytać. 
Mówię od razu ,że nie jestem jeszcze chyba zbytnio gotowa na pokazywanie swojej twarzy. 
Wiecie jestem jeszcze ,,surowa'' w internecie. Wiem ,że prawie każdy z was uwielbia oglądać stylizacje. Ja też ! I również sama bardzo interesuje się modą. Ale na razie chcę pozostać anonimowa, no chyba ,że macie jakieś rozwiązanie. 
Zapewne nie wielka część przeczyta moje żale, ale bloga piszę dla was ( i dla siebie)   i chcę wiedzieć czego ode mnie oczekujecie. 
Liczę na was moi kochani !
Besoski <3 

4 komentarze:

  1. Kurczę, dziewczyno. Pamiętam jak ja założyłam swojego bloga, mam obecnie chyba 4. Pozostałe nie przeżyły. Teraz widzę jakie błędy wówczas popełniałam, i dlaczego ludzie mnie nie czytali. Tak samo cieszyłam się z każdego komentarza i obserwacji, a było ich na prawdę mało. Teraz rozpoczęłam renowę i wzięłam w garść, dosięgam 80 komentarzy pod każdym prawie postem, choć nie sądziłam, że to możliwe. Z systematycznością się nie martw, ja swoje wstawiam może z dwa razy w ciągu miesiąca bo na prawdę jest to ciężkie. Jednego dnia masz w głowie cały układ słów, a w dniu pisania wszystko znika, jakbym posiadała amnezję po wypadku. Co do postów przede wszystkim nie popłeniaj podstawowych błędów,czyli: Nie pisz o tym czym się nie interesujesz,nie znasz, i nie masz zielonego pojęcia na ten temat. Takich blogów się nie ceni, ich jest pełno. Pisz na tematy, które są Ci doskonale znane i możesz poświęcić się im w całości, jakbyś opisywała swój cały dzień w szczegółach - tak temat musi Ci być dobrze znany. Powroty i początki są trudne, ale nic nie idzie ot tak. Życzę powodzenia!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za motywacje! Na pewno będę trzymała się twoich rad, i wezmę się w garść.
      Mam nadzieje ,że za parę lat również będę mogła być dumna ze swojego bloga!
      Buziaki ;*

      Usuń
  2. Też tak mam i również dopiero co wróciłam z bardzo długiej przerwy zimowej:)
    A co do postów to ja na przykład nie lubię dużo czytać, ale za to przez długie godziny mogłabym oglądać posty z dużą liczbą dużych zdjęć (jakieś ootd, inspiracje, ulubieńcy miesiąca itp)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co czujesz. Ja też wróciłam do blogowania po długiej przerwie. Jednak musiałam coś zmienić. Dlatego założyłam nowego bloga- tym razem anonimowego ;)
    Weirdiess- zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli, podoba ci się mój blog, proszę ZAOBSERWUJ!
Jeśli mi napiszecie, postaram się odwdzięczyć za każdą obserwacje,!
~ Chętnie przeglądnę każdego linka do bloga !
~ Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz!
~ Obraźliwe komentarze będą usuwane!
Każdy pozytywny komentarz jest dla mnie dużą motywacją!;3